Brand identitet som fundament for vækst
1. Udfordringen
Hvem er vi?
Primus motor for at kunne udarbejde brand identiteten var, at grave dybere ned i virksomheden. Både teamet bag produktet, deres målsætninger samt selve produktet.
For at kunne definere selve essencen af deres identitet, var det altafgørende at kunne tænke som dem og deres forbrugere.
"I forbindelse med vores vækst hos IC Robotics var det et oplagt skridt at få styrket vores visuelle identitet og kommunikation igennem en komplet brandidentitet. Her valgte vi at bruge Betterclicks, som har taget os gennem hele forløbet på en fantastisk måde."
Marc Aas
CEO & Founder, IC Robotics
2. Løsningen
Workshop
For at kunne få et mere fyldestgørende indblik i deres forventninger for brandets fremtid, faciliterede vi en workshop på deres kontor i København. Agendaen var lang, men kunne koges ned til tre punkter: Hvem er vi, hvordan kommunikerer vi og hvordan ser vi ud?
Med noterne fra dette møde, var stien lagt til at kunne udforme den samlede identitet.
3. Resultatet
Den røde tråd
Det endelige resultat var en samlet brand identitet, som inkluderede alt fra visuel identitet, brand platform, kampagneidéer, mockups m.m.
Brand identiteten har fungeret som fundament for deres vækst og vil kun blive mere og mere relevant som tiden går. Derudover har det styrket deres genkendelighed på markedet ved at have et iøjenfaldende, moderne og unik varemærke, som er udarbejdet med teamets mål for fremtiden i tankerne.
Vi tvivler ikke på at IC Robotics nok skal fortsætte med at få succes i den kommende tid og vi er stolte af at have bidraget til deres rejse.
Vores prisberegner
Få et uforpligtende tilbud.