Google Ads.

Google er i dag verdens største markedsføringskanal. En kanal man kan hente både betalt trafik og organisk trafik fra. Den betalte trafik køber man via. Google Ads, og herfra kan man nøje målrettet sig mod sin målgruppe. Ønsker du hjælp til Google Ads?

Google Ads Muligheder.

På Google er der næsten ikke det man ikke kan, når det gælder annoncering. Man kan målrette brugere der søger på Google, brugere der har besøgt bestemte hjemmesider, eller måske brugere der ser Youtube videoer i netop din branche.

tekstannoncer - icon

Tekstannoncer

Når du søger på Google, og du ser reklamer øverst på siden, så bliver du præsenteret for tekstannoncer. Denne type annoncering er typisk et godt sted at starte.

 

displayannoncering - icon

Displaykampagner

Vi har alle prøvet det. Vi besøger en hjemmeside, kigger på et par sko, og pludselig er de over alt. Det er displaykampagner, som bruges for at gøre det muligt.

 

videoannoncering - icon

Videoannoncering

Et billede siger mere end 1000 ord, men en video fortæller det bare bedre. Med videoannoncering kan du annoncere direkte på Youtube videoer, som ses af din målgruppe.

 

Google Shopping - icon

Google Shopping

Hvis du har et produkt, som du sælger online, så er Google Shopping muligvis en god løsning for dig. Med Google Shopping kan du præsentere dine produkter med billeder.

 

Tekstannoncer.

Du har nok hørt om det i krogene, eller på andre hjemmesider, når du har været i gang med at undersøge mulighederne for din virksomhed. Tekstannoncer eller søgekampagner, som de også kaldes, er et suverænt sted at starte, hvis man vil i gang med Google Ads.

Med søgekampagner kan man nemlig helt selv bestemme, hvad man gerne vil præsentere de mulige kunder for, og hvornår din annonce skal vises.

Placeringen af din søgekampagne afhænger af det bud, du er villig til at give. Pladserne bliver nemlig givet til det højeste bud på det søgeord, der bliver søgt på. Derfor skal man gerne vide hvad en kunde må koste at få ind, før man kan lave en strategi der giver mening.

Vil du høre mere?

tekstannoncer
tekstannoncer

Tekstannoncer.

Du har nok hørt om det i krogene, eller på andre hjemmesider, når du har været i gang med at undersøge mulighederne for din virksomhed. Tekstannoncer eller søgekampagner, som de også kaldes, er et suverænt sted at starte, hvis man vil i gang med Google Ads.

Med søgekampagner kan man nemlig helt selv bestemme, hvad man gerne vil præsentere de mulige kunder for, og hvornår din annonce skal vises.

Placeringen af din søgekampagne afhænger af det bud, du er villig til at give. Pladserne bliver nemlig givet til det højeste bud på det søgeord, der bliver søgt på. Derfor skal man gerne vide hvad en kunde må koste at få ind, før man kan lave en strategi der giver mening.

Vil du høre mere?

Displayannoncering

Displayannoncering.

Med displaykampagner kan du målrettet få vist dit produkt til mulige kunder, eller tidligere besøgende på din webshop.

Displayannoncering er Googles svar på, hvordan du rammer dine potentielle kunder med en visuel annonce. Det kan være med et billede der fanger deres opmærksomhed, eller måske en 10% rabatkode til en person der tidligere har besøgt din hjemmeside.

Det er altså kort sagt annoncer, som bliver illustreret igennem billeder eller “animationer”, så du kan fange kundens opmærksomhed.

Vil du vide mere?

Videoannoncering.

Med videoannoncering er det muligt at tage brug af verdens største video platform. Det er nemlig med videoannoncering du kan få reklamer ud på Youtube videoer.

Det kan være en reklame der starter før videoen, eller en af de reklamer du har set komme midt i en video.

Videoannoncering er en fantastisk måde at få dit budskab ud på, da du bedre kan illustrere og forklare, hvad netop dit produkt eller din ydelse kan gøre for din kunde, og hvorfor de skal springe på.

Betalte ads eller seo
Betalte ads eller seo

Videoannoncering.

Med videoannoncering er det muligt at tage brug af verdens største video platform. Det er nemlig med videoannoncering du kan få reklamer ud på Youtube videoer.

Det kan være en reklame der starter før videoen, eller en af de reklamer du har set komme midt i en video.

Videoannoncering er en fantastisk måde at få dit budskab ud på, da du bedre kan illustrere og forklare, hvad netop dit produkt eller din ydelse kan gøre for din kunde, og hvorfor de skal springe på.

Google Shopping

Google Shopping.

Ejer du en webshop, hvor du sælger et produkt på, som du gerne vil have øverst på Google. Så er Google Shopping noget for dig. Med Google Shopping kan du nemlig købe din plads forrest, så dit produkt er det første der bliver præsenteret.

Google Shopping er en fantastisk måde at få ekstra salg til sin webshop, dog anbefaler vi, at man får styr på sine tekstannoncer, før man kaster sig ud i Google Shopping.

Vil du høre mere om, hvordan Google Shopping kan hjælpe dig?

Skal vi tage en snak?

Skal vi gennemgå, hvordan Google Ads kan hjælpe din virksomhed?

Send os en besked